Thursday, June 24, 2010

مقدمة تليق ببداية!!؟




أول خطوة

يا ناس يا عسل الجميل وصل

طبعا اكيد عايزين تعرفوا ليه قررت اعمل مدونة ؟
لا مش علشان أواكب العصر
أو عشان اقول كلمتين مزنوقين في زوري مش عارفة اقولهم بصوت عالي.
كل ما في الموضوع ان في مدونة كنت بحبها جدا جدا جداااااااااااااااااااا
و كنت متابعة كل بوست بيتكتب عليها
و للاسف اكتشفت النهاردة ان صاحبها منع دخول غير المدعوين
فقررت اني لازم يبقى عندي مدونة و اني احاول اكون من المودعويين.

بالمناسبة المدونة للرائع جدا أحمد شقيري_بيتهيالي الاسم كدة صح_ لا لا مش أ/أحمد الشقيري بتاع برنامج خواطر خمسة الي بيجي في رمضان
ده أحمد شقيري تاني
بس انسان ماشاء الله موهوب جدا في التاليف و مفيش اي حاجة قريتها على مدونته الا ومست جزء في قلبي و سحرتني

ادعولي اقدر ادخل على مدونته الساحرة دي تاني

3 comments:

حازم ربيع said...

ربنا يكرمك فى عالم التدوين
وانا بادعوكى للدخول الى مدونتى المفتوحة دائما ولعل فى تواصلنا التدوينى
ما يريحك قليلا
واسال الله ان تفتح لك مدونة استاذ احمد


انا بردوا بافتقد مدونات مدونين متميزين
منهم مثلا دكتورة روفى


بس ادى حال الدنيا

حازم ربيع said...

ربنا يكرمك فى عالم التدوين
وانا بادعوكى للدخول الى مدونتى المفتوحة دائما ولعل فى تواصلنا التدوينى
ما يريحك قليلا
واسال الله ان تفتح لك مدونة استاذ احمد


انا بردوا بافتقد مدونات مدونين متميزين
منهم مثلا دكتورة روفى


بس ادى حال الدنيا

حازم ربيع said...

ربنا يكرمك فى عالم التدوين
وانا بادعوكى للدخول الى مدونتى المفتوحة دائما ولعل فى تواصلنا التدوينى
ما يريحك قليلا
واسال الله ان تفتح لك مدونة استاذ احمد


انا بردوا بافتقد مدونات مدونين متميزين
منهم مثلا دكتورة روفى


بس ادى حال الدنيا